Thursday, June 19, 2014

Al-Fatihah The Legend Datuk Bakar

Dikesempatan ini, walaupun ada yang dang ada yang dok dang, walaupun dok tau date ke, birthday ke, sempena apa ke, sama2 kita ingati dan sedekahkan Al-Fatihah kepada The Legend Manager aka Player Terengganu FA jugok dulu, Al-Marhum Datuk Abu Bakar Daud.

Al-Marhum Datuk Abu Bakar Daud

Seorang pemimpin hebat yang begitu agresif dan kecenderungan terhadap bolasepak sangat tinggi. "Memang saya 'gilakan' bola sepak" dan kalau diajak bercakap mengenai bola sepak, rakan2 pemimpin ini boleh berbincang mengenainya sehingga berjam-jam.

Tidak lupa cerita orang2 terdahulu ketika suasana panas dan mutu pengadilan dijual beli, arwah bersatu hati bersama semua fans bangkit menentang pengkhianat bolasepak negara. Dan di akhir pesannya utk kita FIKIR bersama..

Lebih daripada hakikat itu, Abu Bakar selalu percaya bahawa hidup ini juga tak ubah seperti bola yang akan terkeluar dari padang kalau pemain tidak mahir mengawalnya.

Sampaikan salam kami kepada keluarga anak cucu Datuk kpd yang mengenali. We miss you. Dan kami harap / berdoa agar legasi dan keterampilan pimpinan bolasepak disambung dan tumbuh berganti.. InsyAllah..

-AAU-

1 comment:

  1. babyliss pro titanium flat iron bar - TITanium Art
    Check out the complete selection of titanium block our free TITanium flat iron bar for titanium network surf freely sale at TITanium Art. We offer a large selection of titanium rod in leg unique 1xbet 먹튀 tins for every titanium nitride occasion

    ReplyDelete