Wednesday, June 11, 2014

Tranung 1 - 4 Selangor


Tiada siapa yang dapat menafikan Hukum Aqal dan Adat dengan apa yang berlaku.. Namun terapan brotherhood dan erat serta faham fungsi kita selaku suara besar dibelakang player kita, memang perlu utk senangtiasa hadir utk Tranung.. Konsep 'Tolong' dengan gaya disiplin kita, harus ada dan difahami oleh semua yang lain agar kita jadi cekal dan kental mental..

Buang yang keruh ambik yang jerenih.. Kita bukan tercorot tapi kita masih dikelompok pasukan digeruni.. Pasukan dalam erti kata bukan hanya player sahaja, bahkan penyokong juga perlu seiring bisa nya dlm menghadapi lawan lain..
Biarkan apa org kata, pedulikan apa keputusan beribu kosong pon, hari selasa hari bekerja sudah menampakkan anda semua mampu hadir apa jua utk Tranung..
Kenapa tidak utk hari hari lain? Pasti lagi menggila deh!

Terima kaseh kepada comrades yang hadir dari seluruh Malaysia bahkan lokaliti jua.. Ada yang balik semata utk Ultras, ada yang rela balik walau 20 minit bersama Ultras, cuti, ponteng, sepakat, dan macam2 pergerakan kami Salute 100% utk semua yang berkorban apa jua reti sokongan Demi Tranung..

-AAU-

No comments:

Post a Comment